شورله: بالاک به من گفت جایی جز چلسی نرو
بزرگترین وبلاگ تفریحی ویژه هواداران چلسی
اخبار

اندره شورله عنوان کرد که همان فصل قبل می خواست به چلسی بیاید و بالاک به او هشدار داده که جز چلسی به باشگاه دیگری نرود.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، دو فصل پیش آندره ویلاس بواس به مسئولان چلسی گفت که آندره شورله را زیر نظر داشته باشند، فصل بعد نیز روبرتو دیمتئو برای خرید این بازیکن تلاش کرد، ولی در نهایت مورینیو توانست پس از مذاکره با رودی فولر، مدیر باشگاه لورکوزن شورله را آبی پوش کند.

شورله در آستانه بازی دوستانه چلسی با منتخب مالزی گفت: "من همیشه امیدوار بودم که این انتقال رخ دهد. سال پیش می خواستم به چلسی بیایم ولی نشد. آغاز فصل گذشته واقعا برای من سخت و ناگوار بود. من خیلی خیلی چلسی را می خواستم."

"این یک فرصت از دست رفته بود، ولی به خودم گفتم که باید بهترین بازی ها را انجام دهم و امیدوار بودم که این فرصت بار دیگر برایم پیش بیاید.
مطمئن بودم که این انتقال رخ می دهد. وقتی مشخص شد مورینیو به چلسی می آید، اولین چیزی که شنیدم این بود که مرا می خواهد."

شورله ادامه داد: "میشائیل بالاک به من همیشه می گفت که چلسی باشگاهی بزرگ به همراه کارکنانی فوق العاده است که مثل یک خانواده بزرگ هستند. او به من گفت که اگز مجبور شدم از لورکوزن بروم، باید به چلسی بیایم. همه می دانند که مورینیو برای بازیکنانش عالی است. این چیز هایی بود که میشائیل به من گفت. او مرا متقاعد کرد که مورینیو می تواند از من بازیکن بهتری بسازد."

شورله اضافه کرد: "فشار زیادی به خاطر این که آن ها پول زیادی برای من پرداخت کرده اند رویم وجود ندارد. این بیشتر یک افتخار است. این باعث افتخار من است که باشگاه تا این حد مرا می خواهد."



Website Value

نظرات شما عزیزان:

افزایش بازدید و پیج رنک
ساعت2:51---23 تير 1392
افزایش بازدید فوق العاده بالا |
افزایش پیج رنک گوگل |
افزایش رنک الکسا |
پیج رنک ما 6 میباشد و تبادل لینک با ما 100% به افزایش بازدید و پیج رنک شما کمک میکند |
در ضمن پیشنهاد میکنم برای لینک دادن به ما از کد داخل کادر استفاده کنید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 1 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 386
بازدید کل : 108414
تعداد مطالب : 113
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1




در اين وبلاگ
در كل اينترنت


مترجم سایت

http://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn#!/gholamreza.ahmadi.12